Jak jsme na tom s nakupováním potravin online

" "

Ještě před několika lety byly tržby internetových obchodů s potravinami poměrně malé. Měly sice stálou klientelu, ale nepříliš početnou, a to zejména mezi mladými lidmi, kteří výhody nakupování v e-shopech již dobře znají. Za poslední tři roky se však situace rapidně změnila, a to díky několika faktorům.

cedule se slevami

Obrovský nárůst zájmu zákazníků

Nákupy potravin přes Internet dnes ještě stále mnoho lidí považuje za předražený módní výstřelek. Domnívají se, že jsou ceny této službě neúměrné. Lidé v Česku totiž mají uvnitř své mysli hluboce zakořeněnou představu, že nejvíce peněz lze uspořit právě za potraviny. To je sice částečně pravda, ale stačí porovnat ceny konkurenčních e-shopů s cenami stejných výrobků na trhu, zejména v supermarketech. Výsledná cena je přibližně stejná, mnohdy bývá řada výrobků s akční cenou, od určité částky je doprava zdarma, takže už se mnoha rodinám vůbec nevyplácí vyjíždět za velkoobjemovými nákupy do přeplněného obchoďáku, proplétat se davy lidí a ztrácet tím spoustu času.

Strategie firemního vozidla

Začátky těchto specializovaných e-shopů nebyly lehké. Kurýr častokrát rozvážel zboží neoznačenými vozidly, muselo se improvizovat, a tím pádem to v ulici vypadalo, jako když k vám přijede nějaká návštěva. Nikdo se nad obyčejným autem nepozastavil. Situace se však rapidně změnila vozidly s firemním logem. Ta působí jako dokonalá reklama, lidé jsou nesmírně zvědaví a jakmile zjistí, jaké výhody tento způsob nakupování obnáší, šíří se tato služba jako lavina.
člověk s vozíkem

Senioři

Výhody tohoto způsobu využívají i senioři a podle posledních průzkumů jich více než 10 procent nakupuje potraviny online. Nákup lze navíc uskutečnit pomocí asistentek po telefonu, takže není nutná ani výpočetní technika a připojení k Internetu.

Právě senioři se nejvíce obávali kvality služeb, resp. v jakém stavu bude vybrané zboží dovezené, zda kurýr přiveze vše, jak bude vypadat ovoce a zelenina, ale jak se ukázalo, speciální vozy mají i chladicí boxy, takže vám bez problémů dovezou třeba i mražené výrobky. Prakticky se nestává, že by bylo cokoli poškozeno, a pokud ano, s reklamací není problém. Obchod velice rychle sjedná nápravu.

Vesel
</div>

<p><!--[if gte mso 9]><xml>
 <o:OfficeDocumentSettings>
  <o:AllowPNG/>
 </o:OfficeDocumentSettings>
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
 <w:WordDocument>
  <w:View>Normal</w:View>
  <w:Zoom>0</w:Zoom>
  <w:TrackMoves/>
  <w:TrackFormatting/>
  <w:HyphenationZone>21</w:HyphenationZone>
  <w:PunctuationKerning/>
  <w:ValidateAgainstSchemas/>
  <w:SaveIfXMLInvalid>false</w:SaveIfXMLInvalid>
  <w:IgnoreMixedContent>false</w:IgnoreMixedContent>
  <w:AlwaysShowPlaceholderText>false</w:AlwaysShowPlaceholderText>
  <w:DoNotPromoteQF/>
  <w:LidThemeOther>CS</w:LidThemeOther>
  <w:LidThemeAsian>X-NONE</w:LidThemeAsian>
  <w:LidThemeComplexScript>X-NONE</w:LidThemeComplexScript>
  <w:Compatibility>
   <w:BreakWrappedTables/>
   <w:SnapToGridInCell/>
   <w:WrapTextWithPunct/>
   <w:UseAsianBreakRules/>
   <w:DontGrowAutofit/>
   <w:SplitPgBreakAndParaMark/>
   <w:EnableOpenTypeKerning/>
   <w:DontFlipMirrorIndents/>
   <w:OverrideTableStyleHps/>
  </w:Compatibility>
  <m:mathPr>
   <m:mathFont m:val=

Jak jsme na tom s nakupováním potravin online
Ohodnoťte příspěvek